Básně - svazek druhý

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 197 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Básně - svazek druhý koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně - svazek druhý koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně - svazek druhý koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně - svazek druhý koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po vydání prvního svazku souboru básní Čana (1946–1997, od roku 1968 ve Švýcarsku a Izraeli), který obsáhl sbírky Červen, Balady za šesťák a romance po korunce a Zpěvy skoro sokolské, vychází nyní svazek druhý. Přináší sbírky Sonety pro nic a za nic, Sonety 2 a Podivuhodné smyčcové kvintety.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Básně - svazek druhý je 208 Kč

Výběr knih autora Čan

Zobrazit všechny knihy autora Čan
Výběr knih vydavatele Triáda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triáda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.