Básně a prózy (1949–1955)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 382 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Básně a prózy (1949–1955) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Básně a prózy (1949–1955) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
521 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně a prózy (1949–1955) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
522 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně a prózy (1949–1955) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
388 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně a prózy (1949–1955) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně a prózy (1949–1955) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně a prózy (1949–1955) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
450 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nové, textově nejspolehlivější vydání Výbor tvoří nejvýznamnější Bondyho básnické sbírky a lyricko-epické skladby z první poloviny padesátých let (Totální realismus, Trapná poezie, Pražský život, Dagmara aneb Nademocionalita, Für Bondy’s unbekannte Geliebte aneb Nepřeberné bohatství, Velká…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Básně a prózy (1949–1955) je 454 Kč

Výběr knih autora Egon Bondy

Zobrazit všechny knihy autora Egon Bondy
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.