Filosofické dílo sv. II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 315 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Filosofické dílo sv. II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Filosofické dílo sv. II. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Filosofické dílo sv. II. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Filosofické dílo sv. II. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
327 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
V sérii filosofických esejů napsaných v 70. a 80. letech Bondy pokračuje ve filosofické detektivce, kterou začala Útěcha z ontologie. Artificiální bytosti jako smysl existence lidstva; etický nihilismus konečné rychlosti světla; milost a spasení pro ateisty; prázdnota, která je plností všeho.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Filosofické dílo sv. II. je 339 Kč

Výběr knih autora Egon Bondy

Zobrazit všechny knihy autora Egon Bondy
Výběr knih vydavatele DharmaGaia

Zobrazit všechny knihy vydavatele DharmaGaia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.