Básnické spisy II. 1962-1975

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 459 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Básnické spisy II. 1962-1975 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
459 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básnické spisy II. 1962-1975 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
490 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básnické spisy II. 1962-1975 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
493 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Egona Bondyho netřeba představovat: guru několika generací nonkonformní mládeže, světec českého undergroundu, svérázný filozof, pozoruhodný prozaik a především – vynikající básník.Projekt Bondyho sebraných básnických spisů si klade za cíl představit poprvé v úplnosti jeho básnickou tvorbu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Básnické spisy II. 1962-1975 je 480 Kč

Výběr knih autora Egon Bondy

Zobrazit všechny knihy autora Egon Bondy
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.