Básně III. / Trojlodí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 458 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Básně III. / Trojlodí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně III. / Trojlodí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně III. / Trojlodí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Třetí svazek Díla Pavla Petra s názvem Trojlodí shrnuje pět jeho básnických knih vydaných v letech 1996-2001: Trojlodí Jakuba, Za svítání Morava, Andělům víno, Srdéčko skonči, Javor mrazu javor.



Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Básně III. / Trojlodí je 511 Kč

Výběr knih autora Pavel Petr

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Petr
Výběr knih vydavatele Větrné mlýny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Větrné mlýny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.