Ucítíš slanou chuť a potom vůni hermelínu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 206 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ucítíš slanou chuť a potom vůni hermelínu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ucítíš slanou chuť a potom vůni hermelínu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Ucítíš slanou chuť a potom vůni hermelínu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Ucítíš slanou chuť a potom vůni hermelínu - Petr Pavel. Autorský výbor vycházející z grafické úpravy inspirované duchem knihy Zvláštní radost žít Sandro Penny vydané v Klubu přátel poezie v Československém spisovateli. Výtvarnou podobu podtrhují fotografie hlavně z Itálie (Siena, San…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ucítíš slanou chuť a potom vůni hermelínu je 197 Kč

Výběr knih autora Pavel Petr

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Petr
Výběr knih vydavatele Protimluv

Zobrazit všechny knihy vydavatele Protimluv
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.