Básně na děrné štítky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Básně na děrné štítky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně na děrné štítky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně na děrné štítky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Básně na děrné štítky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně na děrné štítky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně na děrné štítky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Psaní strojem na děrné štítky má v nové sbírce Radka Malého nejen svůj formální půvab a neslouží jen jako záznam pozoruhodného tvůrčího procesu, ale také ustavuje svá pravidla, kouzla a omezení. Ta se odrazila v rázu a atmosféře Básní na děrné štítky, které zachycují s lehce absurdním nádechem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Básně na děrné štítky je 186 Kč

Výběr knih autora Radek Malý

Zobrazit všechny knihy autora Radek Malý
Výběr knih vydavatele Odeon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Odeon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.