Franz Kafka - El hombre que trascendió su tiempo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 274 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Franz Kafka - El hombre que trascendió su tiempo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Franz Kafka - El hombre que trascendió su tiempo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Franz Kafka - El hombre que trascendió su tiempo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Franz Kafka - El hombre que trascendió su tiempo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Není skladem

Franz Kafka - El hombre que trascendió su tiempo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Esta amena biografía resalta la vertiente humana de uno de los escritores más deslumbrantes de la literatura universal. Desfila por sus marcas personales, haciendo hincapié en sus raíces lingu?ísticas y religiosas, las relaciones con los miembros de su familia y las sucesivas mujeres que…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Franz Kafka - El hombre que trascendió su tiempo je 309 Kč

Výběr knih autorů Radek Malý , Renáta Fučíková

Zobrazit všechny knihy autora Radek Malý, Renáta Fučíková
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.