Ofélie a její sestry - Motiv utonulé dívky v evropské a české poezii

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ofélie a její sestry - Motiv utonulé dívky v evropské a české poezii koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ofélie a její sestry - Motiv utonulé dívky v evropské a české poezii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ofélie a její sestry - Motiv utonulé dívky v evropské a české poezii koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ofélie a její sestry - Motiv utonulé dívky v evropské a české poezii koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ofélie a její sestry - Motiv utonulé dívky v evropské a české poezii koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ofélie a její sestry - Motiv utonulé dívky v evropské a české poezii koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Spojení ženství, vody a smrti Kniha Ofélie a její sestry je výsledkem několikaletého odborného zájmu Radka Malého o tento motiv a jeho zobrazení v evropské literatuře. „Krásná utonulá“ nabývá několika základních podob: vedle mnohočetného uměleckého zpracování postavy samotné Ofélie ze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ofélie a její sestry - Motiv utonulé dívky v evropské a české poezii je 223 Kč

Výběr knih autora Radek Malý

Zobrazit všechny knihy autora Radek Malý
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.