Behaviorální finance - Implikace pro investory

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Behaviorální finance - Implikace pro investory koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Behaviorální finance - Implikace pro investory koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Behaviorální finance - Implikace pro investory koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Behaviorální finance - Implikace pro investory koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Behaviorální finance (behavioral finance) jsou moderním a progresivním směrem finanční teorie, který na rozdíl od tradičních financí předpokládá, že se investoři a další účastníci finančních trhů nechovají vždy zcela racionálně. Mnoho finančních rozhodnutí je ovlivněno tím, jak informace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Behaviorální finance - Implikace pro investory je 253 Kč

Výběr knih autora Michal Stupavský

Zobrazit všechny knihy autora Michal Stupavský
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.