Bestie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bestie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je léto roku 1834 a Madrid sužuje smrtící epidemie cholery. Lidé žijí v hrůze z nemoci, ale v chudinských čtvrtích za hradbami města se děje něco ještě děsivějšího: objevují se tam zohavená a rozčtvrcená dívčí těla. Šíří se zvěsti, že pachatelem je krvelačná Bestie, kterou však nikdo na vlastní…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mola Carmen

Zobrazit všechny knihy autora Mola Carmen
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.