Obřad

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 363 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obřad koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obřad koupíte na Albatros
Albatros
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obřad koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Obřad koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
349 Kč
Není skladem

Obřad koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Není skladem

Obřad koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obřad koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obřad koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Temperamentní policistka na stopě mrazivých rituálních vražd. Seznamte se, Elena Blancová – přes den policejní inspektorka pronásledovaná minulostí, v noci femme fatale se slabostí pro grappu a karaoke. Se svým týmem musí vyřešit nebývale brutální vraždu ženy, která měla těsně před svatbou. K…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obřad je 389 Kč

Výběr knih autora Mola Carmen

Zobrazit všechny knihy autora Mola Carmen
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.