Rok prasaťa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 360 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rok prasaťa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rok prasaťa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rok prasaťa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
469 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rok prasaťa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nikto sa nevráti z pekla bez ujmy. Tretí prípad komisárky Eleny Blanco. Po odchode Eleny Blanco od polície vedie Útvar kriminálneho vyšetrovania Chesca. Na oslave čínskeho Nového roka sa zoznámi s mužom, s ktorým strávi noc, a ráno sa prebudí spútaná v miestnosti, kde páchne ako v chlieve. Keď…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rok prasaťa je 406 Kč

Výběr knih autora Mola Carmen

Zobrazit všechny knihy autora Mola Carmen
Výběr knih vydavatele Lindeni

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lindeni
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.