Purpurová síť

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 319 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Purpurová síť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Purpurová síť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Purpurová síť koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Purpurová síť koupíte na Albatros
Albatros
365 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Purpurová síť koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Purpurová síť koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Purpurová síť koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zabij, nebo budeš zabit. Druhý případ Eleny Blancové. Oddělení analýzy případů v čele s Elenou Blancovou se pokouší rozkrýt tajnou organizaci Purpurová síť, která šíří nahrávky s mučením lidí. Pro Elenu je případ velice osobní, protože se spolkem se zapletl i její ztracený syn Lucas. Z oběti se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Purpurová síť je 359 Kč

Výběr knih autora Mola Carmen

Zobrazit všechny knihy autora Mola Carmen
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.