Rufus rybaří

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rufus rybaří koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rufus rybaří koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rufus rybaří koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rufus rybaří koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rufus rybaří koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rufus rybaří koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis

Rufus bydlí ve městě a jeho kostkovaná košile nevoní jen jehličím, kouřem táboráků a ostružinovým čajem, ale také řekou. Jako správný zálesák vyslyšel volání nových dobrodružství, tentokrát spojených s životem u vody a s rybařením, a stal se průvodcem mladých rybářů, dychtících poznat svět…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rufus rybaří je 231 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Tvrdoň

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Tvrdoň
Výběr knih vydavatele Baobab

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baobab
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.