Bez zábran

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 359 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bez zábran koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez zábran koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bez zábran koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez zábran koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Bez zábran koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez zábran koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez zábran koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Není skladem

Bez zábran koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez zábran koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez zábran koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
382 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mým oblíbeným koníčkem je rozčilování Elliota Milese. Už jen pohled na šéfovu pohlednou tvář mě nutí k sarkastickému úšklebku. Bůhví, čím si vysloužil pověst Casanovy. Jak to, že po něm touží miliony žen i přes jeho děsnou povahu? Co sakra dělám špatně? Znechucená svým milostným životem se pod…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bez zábran je 390 Kč

Výběr knih autora Swan T.L.

Zobrazit všechny knihy autora Swan T.L.
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.