Bitva o pevnost Qala-e Džangi - Nekonvenční operace amerických speciálních jednotek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 82 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bitva o pevnost Qala-e Džangi - Nekonvenční operace amerických speciálních jednotek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
82 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bitva o pevnost Qala-e Džangi - Nekonvenční operace amerických speciálních jednotek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bitva o pevnost Qala-e Džangi - Nekonvenční operace amerických speciálních jednotek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bitva o pevnost Qala-e Džangi - Nekonvenční operace amerických speciálních jednotek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dramatický příběh o malé skupině vojáků amerických speciálních jednotek, která po událostech 11. září 2001 tajně vstoupila do Afghánistánu a na koních se vydala do boje proti Tálibánu. Nepřítele, který měl čtyřicetinásobnou početní převahu, pronásledovala horským terénem a po řadě urputných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bitva o pevnost Qala-e Džangi - Nekonvenční operace amerických speciálních jednotek je 126 Kč

Výběr knih autora Doug Stanton

Zobrazit všechny knihy autora Doug Stanton
Výběr knih vydavatele Omnibooks

Zobrazit všechny knihy vydavatele Omnibooks
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.