Drsní hrdinové - Diverzní akce SAS v týlu nepřítele

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 283 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Drsní hrdinové - Diverzní akce SAS v týlu nepřítele koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drsní hrdinové - Diverzní akce SAS v týlu nepřítele koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drsní hrdinové - Diverzní akce SAS v týlu nepřítele koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drsní hrdinové - Diverzní akce SAS v týlu nepřítele koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drsní hrdinové - Diverzní akce SAS v týlu nepřítele koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
V létě 1941, na vrcholu války v Západní poušti, měl znuděný a excentrický mladý důstojník David Stirling vizi nového způsobu vedení války - útočení na nepřítele tam, kde to nejméně čeká; za jeho liniemi. Přes velký odpor britského vrchního velení dal osobně Winston Churchill Stirlingovi souhlas…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Drsní hrdinové - Diverzní akce SAS v týlu nepřítele je 304 Kč

Výběr knih autora Ben MacIntyre

Zobrazit všechny knihy autora Ben MacIntyre
Výběr knih vydavatele Omnibooks

Zobrazit všechny knihy vydavatele Omnibooks
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.