Boj a zánik Afrikakorpsu 1941-43

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 283 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Boj a zánik Afrikakorpsu 1941-43 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj a zánik Afrikakorpsu 1941-43 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj a zánik Afrikakorpsu 1941-43 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj a zánik Afrikakorpsu 1941-43 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když Itálie 11. června 1940 vyhlásila Velké Británii a Francii válku a v září vstoupila do britskými vojsky obsazeného Egypta, wehrmacht se právě připravoval na operaci „Barbarossa“. Ovšem rýsující se italská porážka v Africe přiměla Hitlera, aby v únoru 1941 vyslal vojska wehrmachtu do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Boj a zánik Afrikakorpsu 1941-43 je 275 Kč

Výběr knih vydavatele Omnibooks

Zobrazit všechny knihy vydavatele Omnibooks
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.