Do posledního dechu, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 257 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Do posledního dechu, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Do posledního dechu, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Není skladem

Do posledního dechu, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do posledního dechu, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do posledního dechu, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Do posledního dechu, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Těsně pod vrcholem 3190 metrů vysoké hory ve východním Afghánistánu zuřila před svítáním 4. března 2002 prudká bitva. John Chapman, speciální taktický operátor amerického letectva, a hrstka příslušníků Navy SEAL se proti přesile bojovníků Al-Káidy snažila vystoupat na vrchol v zoufalém pokusu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Do posledního dechu, 1. vydání je 274 Kč

Výběr knih vydavatele Omnibooks

Zobrazit všechny knihy vydavatele Omnibooks
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.