Dechberoucí zázrak - Přijíždí černá sanitka! 07/2016

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 49 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dechberoucí zázrak - Přijíždí černá sanitka! 07/2016 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
49 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Dechberoucí zázrak - Přijíždí černá sanitka! 07/2016 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
49 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dechberoucí zázrak - Přijíždí černá sanitka! 07/2016 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
49 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Doktor Faust, nehmotná existence přivolaná z pekla, potřebuje nové tělo! Sehnat mu ho má tajuplný obchodník s lidskými orgány. Do ulic Prahy se proto vrací obávaný vůz, o jehož existenci si lidé pouze šeptají, a jehož se děsí už dlouhá desetiletí... Přijíždí černá sanitka! Zázraka čeká…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Petr Macek , Petr Kopl

Zobrazit všechny knihy autora Petr Macek, Petr Kopl
Výběr knih vydavatele CZECH NEWS CENTER

Zobrazit všechny knihy vydavatele CZECH NEWS CENTER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.