Urológia pre všeobecných praktických lekárov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 371 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Urológia pre všeobecných praktických lekárov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Urológia pre všeobecných praktických lekárov koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Urológia pre všeobecných praktických lekárov koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
476 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Urológia pre všeobecných praktických lekárov koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
436 Kč
Není skladem

Krátký popis
V tejto príručke nájdete veľmi potrebné kapitoly o neodkladných stavoch v urológii, napr. pri poraneniach obličiek, retencii moču, parafimóze a ďalších. Ďalej nájdete kapitolu o často sa vyskytujúcich močových infekciách. Tiež sú tu opísané nádory urogenitálnej oblasti, ktoré sú síce spočiatku…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Urológia pre všeobecných praktických lekárov je 424 Kč

Výběr knih autorů Petr Macek , Tomáš Hanuš

Zobrazit všechny knihy autora Petr Macek, Tomáš Hanuš
Výběr knih vydavatele Raabe

Zobrazit všechny knihy vydavatele Raabe
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.