Bludiště

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 639 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bludiště koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
639 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bludiště koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bludiště koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
719 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Bludiště - Lemire Jeff. Osamělý stavební inspektor Will truchlí nad smrtí své dcery, která ráda řešila bludiště. Jednoho dne obdrží záhadný telefonát, z něhož se dozví, že jeho dcera je uprostřed jednoho tajemného bludiště uvezněna. Will je přesvědčen, že se s ním zesnulé dítě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bludiště je 691 Kč

Výběr knih autora Jeff Lemire

Zobrazit všechny knihy autora Jeff Lemire
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.