Černá palice 1: Tajemství počátků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 504 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černá palice 1: Tajemství počátků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
504 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Černá palice 1: Tajemství počátků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
599 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černá palice 1: Tajemství počátků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černá palice 1: Tajemství počátků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Černá palice je hořká parodie na superhrdinské příběhy, ve které její autor Jeff Lemire představuje nové univerzum na pomezí superhrdinských a nezávislých komiksů. Zapomenutí hrdinové Spiral City se v důsledku interdimenzionální katastrofy ocitnou na tajuplné farmě, odkud nemohou odejít a kde…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černá palice 1: Tajemství počátků je 544 Kč

Výběr knih autorů Jeff Lemire , Ormston Dean

Zobrazit všechny knihy autora Jeff Lemire, Ormston Dean
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.