Černá palice 4: Vzdor osudu, část druhá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Černá palice 4: Vzdor osudu, část druhá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černá palice 4: Vzdor osudu, část druhá koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Černá palice 4: Vzdor osudu, část druhá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
437 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poté, co hrdinové příběhu odhalili, jak se ocitli na tajuplné farmě, zdá se, že jim osud konečně dopřeje trochu přízně. Avšak zdání klame a bude zapotřebí, aby nová Černá palice dala znovu dohromady celý tým, neboť v důsledku několika šokujících odhalení nebude svět už nikdy takový jako dřív!

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Černá palice 4: Vzdor osudu, část druhá je 504 Kč

Výběr knih autorů Jeff Lemire , Ormston Dean

Zobrazit všechny knihy autora Jeff Lemire, Ormston Dean
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.