Blue Badger and the Beautiful Berry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 182 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blue Badger and the Beautiful Berry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blue Badger and the Beautiful Berry koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
182 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Blue Badger and the Beautiful Berry is the latest Blue Badger book, in which Badger learns he must share his berries with someone else...

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blue Badger and the Beautiful Berry je 209 Kč

Výběr knih autora Huw Lewis-Jones

Zobrazit všechny knihy autora Huw Lewis-Jones
Výběr knih vydavatele Quarto Publishing Plc

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quarto Publishing Plc
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.