Kakajú medvede v lese?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 356 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kakajú medvede v lese? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kakajú medvede v lese? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Není skladem

Krátký popis
Originálny a humorný sprievodca po svete medveďov Všetci poznáme medvede, ale mnohí z nás si neuvedomujú, že hoci sú veľké a huňaté, sú to divé zvieratá, ktoré potrebujú našu pomoc. Táto kniha nás zavedie hlboko do lesov aj na zasnežené hory, kde budeme môcť pozorovať osem neuveriteľných druhov…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kakajú medvede v lese? je 355 Kč

Výběr knih autora Huw Lewis-Jones

Zobrazit všechny knihy autora Huw Lewis-Jones
Výběr knih vydavatele Stonožka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Stonožka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.