Bohovia smrti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 343 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bohovia smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bohovia smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedného letného dňa v roku 1991 sa deväťročná Jana Berzeliusová prebudí v norrköpinskej nemocnici. Nepamätá sa na nič, nevie, kto je ani odkiaľ prišla. O dvadsaťjeden rokov, už ako uznávaná a nekompromisná prokurátorka, vedie vyšetrovanie záhadnej vraždy Hansa Juhléna, šéfa azylového oddelenia…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bohovia smrti je 363 Kč

Výběr knih autora Emelie Schepp

Zobrazit všechny knihy autora Emelie Schepp
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.