Bohové smrti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 94 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bohové smrti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohové smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bohové smrti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohové smrti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohové smrti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohové smrti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
119 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jednoho letního dne se devítiletá Jana Berzeliusová probudí v nemocnici. Nepamatuje si, kdo je, ani odkud přišla. O jednadvacet let později jako úspěšná státní zástupkyně dostane za úkol vést předběžné vyšetřování podivné vraždy Hanse Juhléna, šéfa imigračního úřadu v Norrköpingu. Spolu s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bohové smrti je 177 Kč

Výběr knih autora Emelie Schepp

Zobrazit všechny knihy autora Emelie Schepp
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.