Nejvyšší priorita (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 100 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejvyšší priorita (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
100 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejvyšší priorita (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
110 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nejvyšší priorita (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejvyšší priorita (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejvyšší priorita (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
119 Kč
Není skladem

Krátký popis
I další krimithriller má stejně originální zápletku, tak jako oba předcházející.Jednoho rána je ve svém bytě nalezena smrtelně zraněná svázaná žena suseknutýma rukama. Vzápětí dojde kdalším krutým vraždám se stejným rukopisem vraha. To, co zprvu vypadalo jako výjimečná, nepochopitelná vražda,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nejvyšší priorita (Defekt) je 148 Kč

Výběr knih autora Emelie Schepp

Zobrazit všechny knihy autora Emelie Schepp
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.