Bohyně nestárnou

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 357 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bohyně nestárnou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bohyně nestárnou koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohyně nestárnou koupíte na Grada
Grada
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Bohyně nestárnou koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohyně nestárnou koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohyně nestárnou koupíte na Grada
Grada
382 Kč
Není skladem

Bohyně nestárnou koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohyně nestárnou koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohyně nestárnou koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
404 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bohyně nestárnou koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
382 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tajný recept na zářivou vitalitu a zdraví, inspirace pro ženy všeho věku. Od autorky světoznámého bestselleru ŽENA: TĚLO A DUŠE Kolik vám je? Přece tolik, na kolik se cítíte. To jsme určitě slyšeli už mnohokrát, jenže si možná myslíme, že je to jenom taková planá útěcha. Stárnout člověk přece…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bohyně nestárnou je 376 Kč

Výběr knih autora Christiane Northrupová

Zobrazit všechny knihy autora Christiane Northrupová
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.