Border kolie od A do Z

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 449 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Border kolie od A do Z koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Border kolie od A do Z koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
698 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Border kolie od A do Z koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Border kolie od A do Z koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Border kolie od A do Z koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Border kolie od A do Z koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
573 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mrštné a pohyblivé border kolie jsou nejenom vynikajícími ovčáckými psy, ale díky svému znamenitému mozku excelují v celé řadě psích sportů. Jsou vysoce inteligentní, silně motivované a mají prvotřídní pracovní morálku, takže získávají ocenění v soutěžích obedience i agility, ve working trials…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Border kolie od A do Z je 585 Kč

Výběr knih autora Carol Price

Zobrazit všechny knihy autora Carol Price
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.