Border kolie pod lupou - kniha první - Povaha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Border kolie pod lupou - kniha první - Povaha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Border kolie pod lupou - kniha první - Povaha koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Border kolie pod lupou - kniha první - Povaha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Border kolie pod lupou - kniha první - Povaha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Border kolie pod lupou - kniha první - Povaha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
452 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Border kolie pod lupou - kniha první - Povaha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pokud chcete svou border kolii skutečně pochopit a vychovávat ji, cvičit a zacházet s ní tak, aby to bylo v souladu s její vlastní individuální psychikou, nemůžete si tuto sérii nechat ujít. Border kolie jsou známé svou inteligencí, rychlým myšlením a všestrannou duševní kapacitou, která jim…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Border kolie pod lupou - kniha první - Povaha je 353 Kč

Výběr knih autora Carol Price

Zobrazit všechny knihy autora Carol Price
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.