Breakfast at Tiffany's

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Breakfast at Tiffany's koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Breakfast at Tiffany's koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Immortalised by Audrey Hepburn's sparkling performance in the 1961 film of the same name, `Breakfast at Tiffany's` is Truman Capote's timeless portrait of tragicomic cultural icon Holly Golightly, published in `Penguin Modern Classics`. It's New York in the 1940s, where the martinis flow from…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Breakfast at Tiffany's je 324 Kč

Výběr knih autora Truman Capote

Zobrazit všechny knihy autora Truman Capote
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.