Břevnov, ve stínu kláštera, Hradčanům na dohled / Shadowed by a Monastery, Visible from Hradčany

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 361 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Břevnov, ve stínu kláštera, Hradčanům na dohled / Shadowed by a Monastery, Visible from Hradčany koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
361 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Břevnov, ve stínu kláštera, Hradčanům na dohled / Shadowed by a Monastery, Visible from Hradčany koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
362 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Břevnov, ve stínu kláštera, Hradčanům na dohled / Shadowed by a Monastery, Visible from Hradčany koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Břevnov, ve stínu kláštera, Hradčanům na dohled / Shadowed by a Monastery, Visible from Hradčany - Bělová Jana. Publikace je již sedmým dílem mnohaletého projektu Muzea hlavního města Prahy o pražských historických předměstích. Prostřednictvím dobových fotografií, pohlednic, tisků a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Břevnov, ve stínu kláštera, Hradčanům na dohled / Shadowed by a Monastery, Visible from Hradčany je 388 Kč

Výběr knih autorů Jana Bělová , Renáta Kalašová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Bělová, Renáta Kalašová
Výběr knih vydavatele Muzeum hlavního města Prahy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muzeum hlavního města Prahy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.