Karlín, nejstarší předměstí Prahy / Prague´s Oldest Suburb

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 340 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Karlín, nejstarší předměstí Prahy / Prague´s Oldest Suburb koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karlín, nejstarší předměstí Prahy / Prague´s Oldest Suburb koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Karlín, nejstarší předměstí Prahy / Prague´s Oldest Suburb koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
467 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace je druhým dílem mnohaletého projektu Muzea hlavního města Prahy o pražských čtvrtích. Seznamuje s hlubší historií lokality, která se v roce 1817 stala prvním pražským předměstím a o více než sto let později se stala součástí Velké Prahy. Z názvů kapitol publikace je patrná šíře…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Karlín, nejstarší předměstí Prahy / Prague´s Oldest Suburb je 408 Kč

Výběr knih autora Zdeněk Míka

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Míka
Výběr knih vydavatele Muzeum hlavního města Prahy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muzeum hlavního města Prahy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.