Holešovice-Bubny, v objetí Vltavy / Embraced by the River Vltava

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 348 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Holešovice-Bubny, v objetí Vltavy / Embraced by the River Vltava koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Holešovice-Bubny, v objetí Vltavy / Embraced by the River Vltava koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
450 Kč
Není skladem

Holešovice-Bubny, v objetí Vltavy / Embraced by the River Vltava koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Prostřednictvím starých fotografií, pohlednic a dalších materiálů z veřejných i soukromých sbírek představí kniha život Holešovic od 2. poloviny 19. století do 80. let 20. století . Návštěvník se projde se dávno zmizelými ulicemi (například oblastí starých Zátor) a seznámí se s historií…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Holešovice-Bubny, v objetí Vltavy / Embraced by the River Vltava je 400 Kč

Výběr knih autora Jan Jungmann

Zobrazit všechny knihy autora Jan Jungmann
Výběr knih vydavatele Muzeum hlavního města Prahy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muzeum hlavního města Prahy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.