Bridge of Clay

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bridge of Clay koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bridge of Clay koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

Bridge of Clay koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
261 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Společenská beletrie od společnosti Black Swan.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bridge of Clay je 241 Kč

Výběr knih autora Markus Zusak

Zobrazit všechny knihy autora Markus Zusak
Výběr knih vydavatele Black Swan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Black Swan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.