Britské vyslanectví v Praze

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Britské vyslanectví v Praze koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Britské vyslanectví v Praze koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Britské vyslanectví v Praze koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Britské vyslanectví v Praze koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Britské vyslanectví v Praze koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
198 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Britské vyslanectví v Praze koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
180 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cílem předkládané monografie, která je založena na několikaletém výzkumu v britském Národním archivu i v dalších zahraničních a domácích archivech, je analýza vnímání a přístupu britského vyslanectví v Praze a prostřednictvím jeho zpráv i britského ministerstva zahraničí (Foreign Office) k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Britské vyslanectví v Praze je 185 Kč

Výběr knih autora Lukáš Novotný

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Novotný
Výběr knih vydavatele Agentura Pankrác

Zobrazit všechny knihy vydavatele Agentura Pankrác
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.