Nepotřebný východ? - Strany a stranické systémy nových spolkových zemí Německa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nepotřebný východ? - Strany a stranické systémy nových spolkových zemí Německa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepotřebný východ? - Strany a stranické systémy nových spolkových zemí Německa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepotřebný východ? - Strany a stranické systémy nových spolkových zemí Německa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nepotřebný východ? - Strany a stranické systémy nových spolkových zemí Německa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Politické strany a stranické systémy nových spolkových zemí Německa prošly od roku 1990 do současnosti řadou významných vývojových změn. Tato publikace sleduje tyto proměny a zaměřuje se na úroveň voleb do zemských sněmů. Ty jsou s ohledem na silnou pozici federalismu v Německu důležitou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nepotřebný východ? - Strany a stranické systémy nových spolkových zemí Německa je 242 Kč

Výběr knih autora Lukáš Novotný

Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Novotný
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.