Euroskepticismus ve střední Evropě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Euroskepticismus ve střední Evropě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Euroskepticismus ve střední Evropě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Euroskepticismus ve střední Evropě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Euroskepticismus ve střední Evropě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
197 Kč
Není skladem

Euroskepticismus ve střední Evropě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
217 Kč
Není skladem

Krátký popis
Předmětem zájmu publikace je tematika euroskepticismu ve státech střední Evropy, konkrétně ve dvou německy mluvících zemích a čtyřech zemích, jež tvoří neformální politické uskupení Visegrádská čtyřka. Pozornost je věnována stranickému euroskepticismu, který má své postavení v každém ze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Euroskepticismus ve střední Evropě je 217 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Lukáš Novotný, Pavel Maškarinec, Pavel Hynčica
Výběr knih vydavatele Academia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Academia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.