Brno – procházka dějinami a architekturou města

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 621 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brno – procházka dějinami a architekturou města koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
621 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Společně s textem působí na čtenáře promyšlené a často též emotivně laděné fotografie Libora Teplého. V poznámkovém aparátu knihy získá čtenář informace o dataci a autorství jednotlivých brněnských staveb. Kniha je česko-anglicko-německá.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brno – procházka dějinami a architekturou města je 621 Kč

Výběr knih autorů Libor Teplý , Jiří Pernes

Zobrazit všechny knihy autora Libor Teplý, Jiří Pernes
Výběr knih vydavatele Fotep

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fotep
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.