Jde o život?

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jde o život? koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jde o život? koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jde o život? koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
119 Kč
Není skladem

Jde o život? koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
130 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jde o život? - Trávniček Vladislav. Autor knihy se věnuje poblematice ohrožení zdraví. Nezabýva se však výlučne problémy, na něž se soustředuje současná oficiální medicína, ale také alternatívními pohledy na lidské zdraví a tedy i netradičními způsoby léčby. Upozorňuje,že zdravotní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jde o život? je 129 Kč

Výběr knih autora Vladislav Trávníček

Zobrazit všechny knihy autora Vladislav Trávníček
Výběr knih vydavatele Eko-konzult

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eko-konzult
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.