Buď hodná

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Buď hodná koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď hodná koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď hodná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Buď hodná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Buď hodná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Není skladem

Buď hodná koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Znáte ji. Je zvláštní. Tichá. Nepřístupná. Zjevně pohrdá vašimi plány, sny a osobností. Nemá chuť ani potřebu se zdržovat. Chce jen jít domů a postarat se o domácnost.Možná jste ji právě pozdravili na chodbě. Odpověděla? Nejspíš jen stroze, z povinnosti. Není příjemná. Nezajímá ji, jak se máte.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Buď hodná je 345 Kč

Výběr knih autora Piloušková Irena

Zobrazit všechny knihy autora Piloušková Irena
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.