Bylinkopedie 2 - Další léčivé bylinky a zázračné rostliny z české přírody

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bylinkopedie 2 - Další léčivé bylinky a zázračné rostliny z české přírody koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinkopedie 2 - Další léčivé bylinky a zázračné rostliny z české přírody koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinkopedie 2 - Další léčivé bylinky a zázračné rostliny z české přírody koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinkopedie 2 - Další léčivé bylinky a zázračné rostliny z české přírody koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Není skladem

Bylinkopedie 2 - Další léčivé bylinky a zázračné rostliny z české přírody koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hledáte léčivé účinky bylinek? Tady je najdete!Další velká kniha bylin a rostlin ze série Bylinkopedie, které známe z české přírody, vhodná pro zapálené bylinkáře, milovníky lidového léčitelství nebo majitele zahrad. Encyklopedie i praktická příručka v jednom plná fotografií, užitečných rad a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bylinkopedie 2 - Další léčivé bylinky a zázračné rostliny z české přírody je 286 Kč

Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.