Bylinkové pohádky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 212 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bylinkové pohádky koupíte na Albatros
Albatros
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bylinkové pohádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Za pohádkami s vůní mateřídouškyPohádky ze světa, kde žijí princové, víly, čarodějnice a králové, kde dobro vítězí nad zlem a být čestný se vyplácí. Prostřednictvím pohádek se děti navíc seznámí s osmnácti bylinkami a z každé pohádky vyplyne poučení, které je dětem vysvětleno srozumitelným a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bylinkové pohádky je 224 Kč

Výběr knih autora Jana Burešová

Zobrazit všechny knihy autora Jana Burešová
Výběr knih vydavatele Edika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.