Bylo to na váš účet CD

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bylo to na váš účet CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bylo to na váš účet CD koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jedna z nejvýznamnějších rozhlasových her Ludvíka Aškenazyho vychází z Aškenazyho povídek, konkrétně z povídky Vajíčko. Dodnes patří k tomu nejlepšímu, co v oblasti rozhlasové dramatiky vzniklo. Hra, označovaná jako „koncert hlasů“, je příběhem muže, který v den svých čtyřicátých narozenin…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bylo to na váš účet CD je 184 Kč

Výběr knih autora Ludvík Aškenazy

Zobrazit všechny knihy autora Ludvík Aškenazy
Výběr knih vydavatele Radioservis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Radioservis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.