Nabroušené pohádky a jiné macourkoviny III. a jiné ...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nabroušené pohádky a jiné macourkoviny III. a jiné ... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nabroušené pohádky a jiné macourkoviny III. a jiné ... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
„Co je, prosím, pohádka jiného než lež, na kterou se nikdo nezlobí?“ Byl jednou jeden spisovatel. Měl velkou fantazii, rád psal. A rád si vymýšlel. Jednou ho napadlo, že by mohl napsat nějaké pohádky. Některé praštěné, jiné praštěnější. Krátké vtipné příběhy o dětech, lidech, oživlých věcech i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nabroušené pohádky a jiné macourkoviny III. a jiné ... je 189 Kč

Výběr knih autora Ludvík Aškenazy

Zobrazit všechny knihy autora Ludvík Aškenazy
Výběr knih vydavatele Tympanum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tympanum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.