Putování za švestkovou vůní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 244 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Putování za švestkovou vůní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Putování za švestkovou vůní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování za švestkovou vůní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování za švestkovou vůní koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování za švestkovou vůní koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování za švestkovou vůní koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování za švestkovou vůní koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Putování za švestkovou vůní - Aškenazy Ludvík. Pohádkový příběh s podtitulem Pitrýsek neboli Strastiplné osudy pravého trpaslíka patří bezesporu k zlatému fondu českých knížek pro děti. Aškenazyho mistrovské napínavé vyprávění plné fantazie a humoru o trpaslíčkovi, kterého husa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Putování za švestkovou vůní je 279 Kč

Výběr knih autora Ludvík Aškenazy

Zobrazit všechny knihy autora Ludvík Aškenazy
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.