Camino I.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Camino I. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
292 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Camino I. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Camino I. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Není skladem

Camino I. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
310 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Camino I. vás provede jednou znejvýznamnějších náboženských poutí na světě, Svatojakubskou cestou. Autor seznámí čtenáře shistorií této cesty, která má své počátky už ve 12. století. Zároveň ukáže ijejí duchovní rozměr, který poutníci hledají amnozí inaleznou. Cesta začíná vPyrenejích…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Camino I. je 303 Kč

Výběr knih vydavatele Klika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Klika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.